کالای چوب سلطانی

آدرس شعبه های کالای چوب سلطانی :

شعبه 1 : میدان بسیج (فلکه فرودگاه قدیم)، خیابان شهید حراف، روبه روی کوچه 2
شعبه 2 : شهرک صنعتی، میدان اول، بلوار کارگر جنوبی3"

کالای چوب سلطانی تامین کننده کدام برند هاست؟

AGT
PACKCHOOB
KIMAK
XTRA
و غیره
کالای چوب سلطانی
اخبار و مقالات معرفی گروه صنعتی پاک چوب

معرفی گروه صنعتی پاک چوب

معرفی گروه صنعتی پاک چوب
شناسه خبر : 116 - مورخ : 16 مرداد 99 - 10:47
دسته بندی : مقالات
چکیده :
گروه صنعتی پاک چوب یک برند معتبر و بین المللی در سراسر کشور
پاک-چوب-هایگلاس-ام دی اف- صفحه-کابینت-شیت-خوزستان-شوش-فارس-شیراز-فروش-اینترنتی-ترک-براق-مات-برجسته-برفی-یونیت-لبه گرد-روکش-مصنوعات-چوبی-پاک-ملامینه-ورق

گروه صنعتی پاک چوب را به جرأت می توان یکی از بزرگترین تولید کننده های پانل های هایگلاس، ورق های MDF و صفحات لب گرد دانست که محصولات خود را با کیفیت جهانی ارائه می دهد.

در حال حاضر به عنوان یک شرکت خصوصی در زمینه تولید مصنوعات چوبی، با یک تراز پیشرو و دانش بنیان مشغول به فعالیت می باشد . عزم و اراده ی این مجموعه در طی سالیان متمادی سبب شده است که گروه صنعتی پاک چوب ضمن حضور قدرتمند در بازارهای داخل و خارجی، خود را موظف به ارائه جدیدترین محصولات مطابق با استانداردهای روز دنیا، در طرح ها و رنگ های متنوع دانسته و افتخار دارد به عنوان یک برند معتبر و بین المللی در سراسر کشور و کشور های همسایه محسوب گردد.

هایگلاس پاک چوب: کارخانه پاک ملامینه خوزستان درسال ۱۳۹۱ خط تولید هایگلاس به صورت دستی و با ظرفیت تولید سالیانه ۵۰۰،۰۰۰ شیت را به بهره برداری رساند. به روز رسانی ماشین آلات و اتوماتیک شدن خط در سال ۱۳۹۵ سبب شد تا توان تولید به یک میلیون شیت در سال ارتقا پیدا کند. کلیه ورق های هایگلاس در شرکت پاک چوب تحت لیسانس Friz " گروه هومک آلمان " تولید می شود. این محصولات با بیش از 100 رنگ و طرح متنوع در اندازه ی 122 در 280 سانتیمتر عرضه می شوند. 

ام دی اف پاک چوب: خط تولید ورق های ام دی اف در کارخانه پاک چوب خوزستان در سال ۱۳۸۷ با توان تولید سالیانه ۳۵۰،۰۰۰ شیت به بهره برداری رسید که در حال حاضر این محصول با تنوع بیش از ۱۲۰ طرح و رنگ در ۴ نوع فینیش برجسته، براق، برفی و صابونی ، با توان تولید ۱/۲ میلیون شیت در سال عرضه می شود. کلیه ماشین آلات مورد استفاده جهت تولید ام دی اف ، ساخت شرکت های WEMHONER و SIMPELKAMP از کشور آلمان است. این ورق ها در ابعاد ۳۶۶ در ۱۸۳ سانتیمتر عرضه می شوند.

صفحه کابینت پاک چوب: نخستین خط تولید کارخانه پاک چوب خوزستان، صفحات کابینت و یونیت های کابینت پیش ساخته بود که در هجدهم تیرماه سال ۱۳۸۴ با حضور آقای اسحاق جهانگیری وزیر سابق صنایع و معادن افتتاح و با تولید سالیانه ۶۰،۰۰۰ شیت به بهره برداری رسید. امروزه با بروزرسانی خط تولید، توانمندی هر چه بیشتر در بهره برداری و افزایش نیرو، سالیانه ۲۰۰،۰۰۰ شیت با سه نوع روکش مات ترک، براق ترک و آرپا ایتالیایی تحت لیسانس HOMAG آلمان تولید می شود. گروه صنعتی پاک چوب پیشتاز در تولید انواع صفحات لبه گرد پست فرمینگ در جنوب کشور می باشد. از جمله ویژگی های بارز این صفحات، مقاومت بالای آنها در برابر ضربه و خش می باشد.

وجود دو لایه روکش سلفونی محافظ با هولوگرام امنیتی بر روی محصولات شرکت پاک چوب اصالت و مقاومت می بخشد.

کالای چوب سلطانی به عنوان یکی از عاملین اصلی فروش محصولات پاک چوب این افتخار را دارد که در ارائه هر چه بهتر محصولات این شرکت شما عزیزان را یاری نماید. جهت تهیه این محصولات علاوه بر تماس با واحد های فروش می توانید از طریق همین سایت اقدام به سفارش اینترنتی نمایید.

شما را به دیدن فیلم تهیه شده توسط گروه تبلیغاتی کالای چوب سلطانی دعوت می نماییم.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی آپارات-کالای چوب سلطانی
8
0
4683




نظرات کاربران:
افزودن نظر جدید
miri
1:51 PM 1399/05/16

کیفیت عالی در مقابل قیمت مناسب واقعا عالیه

پاسخ

Admin
2:39 PM 1399/05/16

واقعا همین طوره هست.


fariborz
1:48 PM 1399/05/16

عالی هست لطفا جهت نوار پی وی سی هم چنین کاری انجام شود

پاسخ

Admin
1:50 PM 1399/05/16

به امید خدا ./ برند خاصی از نوار پی وی سی مد نظرتان هست؟


Tavallali
11:27 AM 1399/05/16

پاک چوب عاالیه 👌

پاسخ

Admin
12:02 PM 1399/05/16

همین طور هست واقعا

Alireza
12:17 PM 1399/05/16

دقیقا


اخبار و مقالات