کالای چوب سلطانی

آدرس شعبه های کالای چوب سلطانی :

شعبه 1 : میدان بسیج (فلکه فرودگاه قدیم)، خیابان شهید حراف، روبه روی کوچه 2
شعبه 2 : شهرک صنعتی، میدان اول، بلوار کارگر جنوبی3"

کالای چوب سلطانی تامین کننده کدام برند هاست؟

AGT
PACKCHOOB
KIMAK
XTRA
و غیره
کالای چوب سلطانی
اخبار و مقالات چرا کابینت هایگلاس استفاده کنیم؟

چرا کابینت هایگلاس استفاده کنیم؟

چرا کابینت هایگلاس استفاده کنیم؟
شناسه خبر : 53 - مورخ : 10 ابان 95 - 08:54
دسته بندی : مقالات
چکیده :
کابینت های گلاس کابینتی مقاوم است که از چوب های ام دی اف ساخته می شود و روکش پلاستیکی و براق و شیشه ای آن تنها تفاوتش با کابینت ام دی اف است.
چرا-کابینت-هایگلاس-خرید

آشپزخانه: در دنیای فست فودها و غذاهای بیرونی، آشپزخانه ها برای ما ایرانیان جایگاه ویژه ای دارد و هنوز پخت و پز، از فضای اصلی خودش دور نشده است. بنابراین برای ایرانیان طرح داخلی آشپزخانه ها هم به لحاظ حسی و هم به لحاظ بصری جایگاه ویژه ای دارد. از جمله مهمترین اجزای هر آشپزخانه، کابینت ها هستند که می توانند علاوه بر کاربردی بودن، به زیبا شدن طرح فضای داخلی آشپزخانه کمک زیادی کنند و توجه همه ی افراد را به سوی خود جلب کنند. زیبایی و جذابیت طرح و رنگ کابینت بر روی دکوراسیون آشپزخانه تاثیر زیادی دارد.

امروزه کابینت ها در مدل ها و رنگ های بسیار متنوعی طراحی و ساخته می شوند. یکی از جدیدترین این مدل ها که برای خانه های مدرن استفاده می شود، کابینت های گلاس است. در این مطلب می خواهیم این نوع از کابینت های مقاوم و زیبا را برای شما معرفی کنیم.

کابینت های گلاس چیست؟

کابینت های گلاس کابینتی مقاوم است که از چوب های ام دی اف ساخته می شود و روکش پلاستیکی و براق و شیشه ای آن تنها تفاوتش با کابینت ام دی اف است. همین روکش ها قسمت اصلی و متمایز این نوع کابینت ها هستند که  طرح آن ها را خاص و متنوع کرده و باعث زیبایی منحصر به فردشان شده است.

چرا کابینت های گلاس؟

برای اینکه این نوع از کابینت ها را انتخاب کنیم، دلایل متعدد و مهمی وجود دارد که به چند مورد اشاره می کنیم و در ادامه توضیح می دهیم:

  • منبع نور بودن
  • سادگی و زیبایی
  • دیر کثیف شدن و به راحتی تمیز شدن
  • امکان تغییر دستگیره ها با سلیقه ی شخصی
  • داشتن طرح های مختلف ساده و موج دار
  • داشتن جلوه ای زیبا و خاص

کابینت های گلاس، منبعی برای نور

از آن جایی که این نوع کابینت ها دارای سطحی صیقلی و صاف و بسیار براق هستند، بنابراین می توانند با رفلکس نور محیط بیرونی و داخلی، خود منبعی از نور به شمار روند. این ویژگی به خصوص برای آشپزخانه هایی که نور کمتری دارند، مناسب تر بوده و موجب روشنایی آشپزخانه میشود.

زیبایی نهفته در سادگی کابینت های گلاس

یکی دیگر از مزیت های کابینت های گلاس، سادگی آن است. این سادگی باعث می شود تا هم در هنگام خرید، دستمان برای انتخاب طرح کابینت باز باشد و هم رنگ سایر اجزای آشپزخانه ها را بسیار راحت تر و جذاب تر با این کابینت ها هماهنگ کنیم.

کابینت های گلاس

سطوح مختلف کابینت های گلاس را تمیز تحویل بگیرید و به راحتی تمیز کنید!

دردسر بسیاری از افراد که با آشپزخانه سر و کار دارند، مرتب کردن و تمیز کردن آشپزخانه است. اکثر کابینت های موجود در بازار دارای سطوح برجسته و فرو رفته هستند که باعث می شوند سطح کابینت سریع گرد و خاک گرفته و یا چرب و کثیف شود که تمیز کردن این سطوح کار ساده ای نیست. اما کابینت های گلاس به این مسئله به خوبی توجه کرده است؛ چرا که سطح آن به دلیل صاف و یکدست بودن در ابتدا دیر کثیف می شود و در صورت کثیفی، می توان سطوح آن را به راحتی با یک دستمال تمیز کرد.

کابینت های گلاس را با سلیقه ی خودتان تغییر دهید!

از دیگر ویژگی های مثبت این نوع کابینت، امکان تعویض و تغییر دستگیره هایش است. کابینت های گلاس بر خلاف اکثر کابینت ها، امکان تغییر در دستگیره هایش را به ما می دهد و در شخصی سازی طرح، به ما کمک زیادی می کند.

کابینت های گلاس؛ طرح دار یا ساده؟ انتخاب با شماست!

باید این را هم بدانید که این نوع کابینت ها فقط به طرح های یک رنگ و ساده خلاصه نمی شوند. بلکه می توانند انواعی از سلایق را پوشش دهند و به نیازهای طراحی هر نوع آشپزخانه ای، پاسخ مثبتی بدهند.

کابینت های گلاس

جلوه ی زیبای کابینت های گلاس با ترکیب رنگ سفید و مشکی

یکی از مدل های بسیار شیک کابینت برای آشپزخانه های مدرن، کابینت های گلاس سیاه و سفید است. استفاده از این ترکیب رنگی علاوه بر زیبا کردن آشپزخانه، نمای بسیار لوکسی به آن می بخشد.

با کابینت های گلاس، آشپزخانه ای خاص طراحی کنید!

اگر به دنبال طراحی آشپزخانه ای خاص و منحصر به فرد و متناسب با خانه ی خود هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از کابینت های گلاس است. کابینت هایی جذاب و زیبا، که جان تازه ای هم به زندگی ما و هم به زندگی آشپزخانه می بخشد.

حالا که نمونه ها را دیدید، برای آشپزخانه های خود، بهترین تصمیم را بگیرید. و اگر قصد خرید این نوع از کابینت ها را دارید، قبل از آن بدانید که مهمترین نکته در انتخاب کابینت های گلاس میزان موج در رفلکت سطح آن است. یعنی هرچه میزان موج کمتر باشد، ام دی اف استفاده شده در این کابینت از کیفیت بالاتری برخوردار است.

 

نویسنده: معین قوی | تحریریه چیدانه

 

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی آپارات-کالای چوب سلطانی
119
3
6581




نظرات کاربران:
افزودن نظر جدید
اخبار و مقالات